Шоу «У ліжку» як вияв безглуздя українського ютуба
05.12.2022
Вважається, що секс продає. Хочеш продати, припустімо, бетон — розмісти на білборді поряд із сірою масою дівчину в бікіні. А послуги стоматології нехай рекламує накачаний чоловік у трусах та з осяйною посмішкою. Хоча стривайте, з такого наче вже лише сміються. Треба інший секс, більш стриманий, прогресивний, політкоректний і завуальований.
Щоправда, трапляється й таке, що не збагнеш одразу: секс тобі пропонують чи не секс? Посил не вельми зрозумілий, тому потенційні клієнти — в розгубленості. Приблизно така ситуація складається з новим ютуб-шоу «У ліжку». Поки що маємо десять випусків. Це інтерв’ю ведучої Марічки Довбенко, власне, в її ліжку. Відео набирають близько десяти тисяч переглядів. Крім одного. Інтерв’ю з Олексієм Арестовичем подивилися 321 тисячу разів на момент написання цього тексту. Авторка каналу — не дарма ж вона позиціонується як експертка зі стратегічних комунікацій — передбачливо вирішила розділити цю розмову на два випуски.
Далі: