Куди дивляться об’єктиви українських документалістів? Підсумки Kharkiv MeetDocs
05.11.2020
Ярослав Підгора-Гвяздовський
кінокритик, член експертних комісій Держкіно та УКФ
4-й Міжнародний кінофестиваль документальних та художніх фільмів Kharkiv MeetDocs окреслив сучасність українського кіно, а його призи показали уподобання як самих професіоналів, так і глядачів.
У національному конкурсі було всього шість повнометражних документальних фільмів. На перший погляд — небагато (хоча в минулорічному, докоронавірусному національному конкурсі значно більшого, Одеського кінофестивалю теж було шість фільмів). Але разом вони репрезентують тематичну і професійну складові, додаючи позитиву щодо вказаного вектору розвитку. Три фільми було зроблено на тему війни: «War Note» Романа Любого, «Бєс» Єгора Трояновського і «Поїзд “Київ — Війна”» Корнія Грицюка. Два роудмуві, з пошуком духовним і пошуком на свою голову — «Вторгнення до Байконуру» Ангела Ангелова та «Зарваниця» Романа Хімея і Яреми Малащука. Й один про безхатьків та маргіналів суспільства — «Not Alone» Сніжани Гусаревич.
Далі: