f y
Національна спілка кінематографістів України

Статті

Теоретиків – у практики: auteur французької нової хвилі

08.07.2021

Про екзистенціалізм у кіно, тремтячу камеру та революцію Голлівуду

ЯВИЩА

Вадим Герман

Мішель Пуакар. Молодий харизматичний злочинець. Обожнює голлівудський нуар. Наслідує своїх героїв із фільмів. Викрадає автомобіль. Випадково вбиває поліціянта. Американська студентка-журналістика Патриція. Неймовірний Париж. У них відсутні гроші; плани; майбутнє – лише секс, пристрасть та злочини. Історія про останнє дихання; чи на останньому диханні?

Дебютний повнометражний фільм Жан-Люка Ґодара. Ручна камера при денному, без використання штучного, світлі. Нестандартна, дика, неможлива, заборонена склейка кадрів. Написання сценарію за день до початку зйомок. Імпровізація акторів. Самоцитування. Знищення четвертої стіни. Пастиш. Посилання на кінематограф. Апеляція до екзистенціалізму. Переосмислення традиційного. Перехід до модерного. Створення нового. Французька нова хвиля.

Далі:

https://weche.info/blog/iavishcha-47/post/teoretikiv-u-praktiki-auteur-frantsuzkoyi-novoyi-khvili-5739?fbclid=IwAR307XqI_RnfRllU_jbrSsDFkmYIrx_sAEW7ibB6MNX49GCyNE3_4M4OhPU

https://www.youtube.com/watch?v=WCDEAu4R8hA