f y
Національна спілка кінематографістів України

Новини

5 жовтня – тренінг з інноваційного маркетингу та методів дистрибуції кіно від EAVE

19.09.2017

5 жовтня 2017 року відбудеться тренінг з інноваційного маркетингу та методів дистрибуції кіно від міжнародної європейської організації EAVE.

Захід організовують Асоціація кіноіндустрії України та Благодійний фонд Ігоря Янковського «Ініціатива заради майбутнього» за підтримки Державного агентства України з питань кіно.

До участі в тренінгу запрошуються кіновиробники, продюсери, дистрибутори, директори кінотеатрів, маркетологи.

Головна мета тренінгу – оглиблення знань учасників про міжнародний маркетинг, продаж, дистрибуцію та використання інноваційних стратегій маркетингу, створення та просування аудиторії.

EAVE (Європейський Аудіовізуальний Бізнес) є провідною організацією в галузі підготовки, розвитку та організації мережі для кіновиробників у Європі. Тренінг з маркетингу та дистрибуції кіно є однією з передових навчальних програм інституції. У ньому об'єднаний значний міжнародний досвід EAVE та індивідуальний підхід для індустрії в Україні.

Унікальний метод проведення тренінгів, розроблений компанією ще у 1988 році, поєднує в собі підготовку, розвиток, створення мережі та знаходження реальних можливостей для бізнесу. Він передбачає професійний розвиток учасників шляхом розробки реальних кінопроектів та підключення виробників до міжнародного ринку.

Основні цілі такої підготовки – забезпечити розвиток професійних можливостей регіону та залучати виробників з різних регіонів світу до спільного кіновиробництва. Унікальна міжнародна мережа EAVE нараховує близько 2000 виробників та ключових представників кіноіндустрії (спонсорів, торговельних агентів, дистрибуторів тощо).

Теми тренінгу:

  • маркетинг b2b та b2c,
  • маркетинг онлайн,
  • робота з фестивалями та публічністю,
  • робота з агентами продажу,
  • вибір між класичними та альтернативними методами дистрибуції.

Експерти:

  • Гудрун Бурі (PR Factory, Бельгія)
  • Віржині Девеза (Alpha Violet, Франція)
  • Джоанна Солецька (Alhapanda, Польща)
  • Альваро Вега (Doblesentido, Іспанія)

Робоча мова заходу англійська, із синхронним перекладом на українську.

Час та місце проведення тренінгу: 5 жовтня 2017 року, початок о 9:00, концерт-холл «Bel?etage» (м. Київ, вул. Шота Руставелі, 16 а).

Тренінг проходить на безоплатній основі за попередньою реєстрацією (за посиланням>>>).

Кількість місць обмежена. Зареєструватися можна до 1 жовтня 2017 року.

Розклад тренінгу:

З 9:00 до 11:00 – «Маркетинг b2b і b2c», експерт – Альваро Вега (Doblesentido)

Ця сесія надає основні маркетингові знання, які можуть бути використані виробниками. Під час першої частини будуть представлені деякі підказки та рекомендації щодо відомих інструментів «бізнес для бізнесу (b2b)». У другій частині будуть розглянуті «інструменти для бізнесу (b2c)», що дозволить виробникам створити професійний маркетинговий план, який би обліковував основну аудиторію.

Структура виступу та презентація PowerPoint задумана так, щоб надати учасникам керівництво, яке вони зможуть використати після конференції. Також буде піднято питання роботи з маркетинговими агентствами.

З 11:30 до 13:00 – «Маркетинг в Інтернеті та використання соціальних мереж», експерт – Джоанна Солецька (Alphapanda)

Буде розглянуто безліч можливостей для реклами фільму в Інтернеті. Увагу буде приділено соціальним медіа з такими платформами, як Facebook, Twitter, YouTube та інші. Йтиметься про те, як знайти та досягти цільової аудиторії, а також час та ресурси, необхідні для ефективної стратегії просування.

Крім того, буде продемонстровано найкращі приклади рекламних акцій у соціальних мережах для короткометражних, документальних та анімаційних фільмів. Після презентації буде достатньо часу, щоб обговорити власні проекти і поставити питання.

З 14:00 до 15:30 – «Фестивалі та публічність», Гудрун Бурі (PR Factory)

Презентація про найдешевшу частину маркетингової кампанії фільму: безкоштовну рекламу. Якщо ви розумієте, як засоби масової інформації працюють та використовують вибір фестивалю, то можете заощадити значну частку бюджету на витратах на рекламу.

З 15:30 до 16:30 – «Як працювати з торговим агентом?», Віржині Девеза (AlphaViolet)

Ця частина конференції дає огляд поточної ситуації на міжнародному ринку з точки зору аудиторії, потенціалу проекту та продажів, включно з порадами щодо роботи з агентами з продажу та способами розміщення кінопроекту на ринку. Коли потрібно залучити торгового агента і що ви можете очікувати від них? Які останні тенденції на фестивалях і як ви підходите до них?

З 16:30 до 18:00 – «Класичний чи альтернативний метод дустрибуції?», Альваро Вега (Doblesentido)

Буде вивчено способи дистрибуції – класичним шляхом та новими існуючими альтернативними методами; переваги та недоліки обох методів. Буде надано поради щодо того, як знайти правильне поєднання для дистрибуції конкретного проекту.

Про експертів:

Альваро Вега (Doblesentido) – висококваліфікований фахівець із просування фільмів. Отримавши ступінь з маркетингу, реклами та PR, він протягом п'яти років (2007–2012) керував маркетингом та рекламною діяльністю у Vértigo Films, одному з головних іспанських дистриб'юторів, що зараз перебуває під структурою Wild Bunch. У цей час він спромотував понад 60 фільмів, від блокбастерів до незалежного кіно. Нині Альваро Вега розвиває свою діяльність в якості генерального директора та засновника DobleSentido, свого власного агентства з маркетингу, комунікації, подій та тренінгів, що спеціалізуються на кіно.

Віржині Девеза (AlphaViolet) – вивчала мови та комунікації в Ліоні. Отримала стипендію для вивчення фотографії та ділових комунікацій у США. Навчалася як в Кентуккі (WKU), так і в Сіетлі (UW). Перший досвід у кіно отримала в Києві. Віржині Девеза була частиною команди, яка організувала КМКФ «Молодість». Після повернення до Франції 3 роки працювала в Celluloid Dreams. Вона вивчала виробництво кінофільмів у CFPF у Парижі та почала працювати в Urban Distribtion на посаді начальника відділу продажів. Досвід дозволив їй створити власну компанію Alpha Violet, що займається рекламою та дистрибуцією фільмів.

Джоанна Солецька (Alphapanda) – успішно просувала численні фільми на найбільш престижні фестивалі класу «A», а також провела дві кампанії «Оскар» для номінантів  «Кролик а ля Берлін» (Rabbit a la Berlin) та «Джоанна» (Joanna).  Вона принесла в Alphapanda свій досвід у міжнародному PR і очолює польську філію компанії, яка охоплює східноєвропейський ринок.

Гудрун Бурі (PR Factory) – почала свою кар'єру в Belga Films, де працювала над такими проектами як Memento, Requiem for Dream, Sexy Beast та American Pie. Опісля нетривалої роботи в Paradiso Films менеджером з маркетингу та комунікації, вона заявила про себе як успішний незалежний консультант з маркетингу та реклами та обіймає таку позицію вже більше 10 років. Разом з Барбарою Ван Ломбек і Марі-Франсе Дюпань створила PR Factory та співпрацює з такими компаніями як Films Distribution, eOne, Le Pacte, Pictures Dept.

Офіційна інформація