f y
Національна спілка кінематографістів України

Інтерв’ю

Ярослав Лодигін: Ми створимо якісний контент, який зможе конкурувати з Netflix і Amazon

15.03.2021

Які фільми та серіали Суспільне вироблятиме разом з продакшнами, іноземними мовниками та українськими комерційними медіагрупами, скільки це буде коштувати і що потрібно, аби це стало реальністю.

Наталія Данькова

Наприкінці лютого менеджмент Національної суспільної телерадіокомпанії України зустрівся з представниками профільних асоціацій, продакшн-компаній і комерційних медіагруп. Суспільний мовник планує замовляти зйомку художніх та документальних фільмів і серіалів у великих продакшнів. Корпорація орієнтуватиметься на українські історії з прицілом на міжнародний ринок. Це проєкти з бюджетом 80—150 тисяч доларів за епізод. Однак щоб реалізувати ці плани, потрібно співпрацювати з українськими та зарубіжними компаніями, планувати роботу на кілька років вперед та мати ресурси для промоції. Про це «Детектору медіа» розповів Ярослав Лодигін — член правління Суспільного, відповідальний за платформу телебачення.

Далі:

https://stv.detector.media/reformuvannya/tv/

yaroslav_lodigin_mi_stvorimo_yakisniy_kontent_yakiy_zmozhe_konkuruvati_z_netflix_i_amazon/