Чотири роки НСТУ: чи вдалося реформувати контент Суспільного
02.02.2021
Аналізуємо, наскільки вдалося реалізувати стратегію розвитку НСТУ за чотири роки роботи першого керівництва Суспільного.
Ольга ЖУК
2021-й рік несе зміни для Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ), оскільки 19 січня спливли каденції більшості складу наглядової ради, а в травні завершується строк повноважень чинного правління. Попереду – вибори нових керівних органів НСТУ. «Детектор суспільного мовлення» проаналізував, що вдалося, а де потрібно було краще попрацювати першому керівництву Суспільного мовника.
Для аналізу ми взяли за основу стратегію розвитку НСТУ (у частині реформування контенту), з якою Зураб Аласанія переміг на конкурсі на голову правління Суспільного мовлення. Також ми поговорили з головою правління НСТУ Зурабом Аласанією, членами правління Олексієм Паничем і Дарією Карякіною, медіаюристом Ігорем Розкладаєм, заступником директора Центру демократії та верховенства права.
Про чотири роки діяльності одного з керівних органів управління Суспільного – наглядової ради – читайте в нашому інтерв’ю з головою наглядової ради НСТУ Світланою Остапою.
Далі: