Ася Батаєва-Докаленко, Starlight media: Іноземні партнери сприймають українців як надлюдей.
09.02.2024
Їм цікаві історії життя у надзвичайних умовах.
Керівниця департаменту з монетизації контенту медіагрупи Starlight media — про міжнародну співпрацю у виробництві та реалізації контенту, українську та міжнародну прем’єру драми «Перевізниця» та потреби закордонних телеринків.
Восени 2022 року департамент із монетизації контенту медіагрупи Starlight media очолила Ася Батаєва-Докаленко. Ася ще до цього призначення займалася міжнародними продажами та копродукцією. Міжнародна копродукція під час повномасштабної війни стала одним із трендів у виробництві українського контенту. За копродукційні проєкти на тему війни взялись і великі продакшни, й медіагрупи.
Далі: