Як ринку платного телебачення вижити в умовах війни?
22.05.2022
Медіагрупи йдуть провайдерам назустріч, знижуючи роялті. Провайдери, які втратили абонентів і відновлюють зруйновані війною мережі, намагаються платити, але виходить не в усіх.
Під час війни українське телебачення опинилось у скруті. Після 24 лютого рекламні доходи більшості телеканалів обнулилися, й тільки тепер деякі з них відновлюють продажі. Провідні телеканали транслюють спільний марафон, виробництво якого коштує кожній із чотирьох великих медіагруп 30–35 мільйонів гривень на місяць. І поки що держава, принаймні, офіційно не оголошувала про готовність компенсувати ці витрати. Телеканали розкодували свої сигнали на супутнику, стали доступними в безкоштовних пакетах ОТТ-сервісів, на ютубі та в «Дії». Спроба медіагруп отримати фінансову підтримку світової бізнес- і медіаспільноти дала скромний результат — 112 тисяч гривень.
Далі: