Краудфандинг у кіно: на які кошти розраховувати кіновиробникам в Україні
21.02.2020

Сьогоднішня кіноіндустрія - багатомільярдна галузь, річний прибуток котрої з року в рік наближається до позначки у $100 млрд. Левову частку цієї суми, як відомо, приносять блокбастери - жанр, що створюється із застосуванням певної фінансової моделі. Геть іншої специфіки фінансування вимагає фестивальне кіно, не розраховане на масову аудиторію, а також проекти, близькі до журналістських розслідувань, правозахисної й активістської діяльності. Творці останніх зацікавлені в максимально широкому розголосі порушеного питання, що часто передбачає викладання стрічки у вільний доступ. Для збору бюджету на такі фільми не останнім інструментом є краудфандинг, який дозволяє майбутньому глядачеві проявити емпатію або громадянську позицію, а ще допомагає запустити інформаційну кампанію.
Далі: