f y
Національна спілка кінематографістів України

Новини спілки

Показ анімаційного фільму «Бабай» переноситься на пізніше. Натомість – «Амазонія: Інструкція з виживання»

14.01.2015

Показ повнометражного анімаційного фільму «БАБАЙ», який був запланований на 18 січня 2015 року в Червоному залі Будинку кіно, переноситься на пізніший термін, про що буде оголошено додатково.

Натомість 18 січня до вашої уваги пропонується пригодницький фільм «АМАЗОНІЯ: ІНСТРУКЦІЯ З ВИЖИВАННЯ» про захопливу подорож  мавпочки-капуцина в джунґлях Південної Америки. 

Початок о 15 годині

**

Амазонія: Інструкція з виживання/ Amazonia 

2013, Франція – Бразилія 
Режисер: Тьєрі Раґоберт

Це історія мавпочки-капуцина Сая. Малюк виріс у неволі і до пори до часу поняття не мав, що таке життя в диких умовах. Виживши після авіакатастрофи, Саю доводиться проявити всі інстинкти виживання, закладені природою. Він розуміє, що це його рідний дім, проте він такий чужий і небезпечний. Дезорієнтований невідомими лісовими просторами, Сай натомість вчиться знаходити поживу та дах над головою, чого раніше він ніколи не робив. Разом з маленьким героєм глядачеві належить зануритися до світу, сповненого цікавих пригод і небезпек.

Ця документальна стрічка побудована за принципом, де прихована камера спостерігає за твариною, яку спеціально помістили в чужі для неї умови. Тьєрі Раґобер після зйомок у 2006 році "Білої планети" вирішив знову повернутися до джунґлів, з якими зіткнувся під час роботи над серіалом "Нова зірка". У виробництві "Амазонії: Інструкція з виживання" участь брала не тільки Франція, а й Бразилія. Метою творців документалки була спроба, хай і не нова, але цікава, показати світ Амазонії очима її істоти, пристосованої жити в цій місцевості. Більшість інших тварин, які з'являються в кадрі "Амазонії: Інструкція з виживання", насправді є взяті зі спеціальних притулків для диких тварин. Потрапили туди вони з вини браконьєрів, а в підсумку допомагають глядачеві ознайомитися з особливостями свого природного місця існування.

Над фільмом знімальна команда працювала близько двох років, щоб домогтися найбільш "природної" картинки. Так, у підсумку довелося монтувати з понад ста годин матеріалу на плівці.