f y
Національна спілка кінематографістів України

Новини

У Києві відбувся Міжнародній тренінг з інноваційного маркетингу та методів дистрибуції кіно від європейської організації EAVE

09.10.2017

У Києві відбувся Міжнародній тренінг з інноваційного маркетингу та методів дистрибуції кіно від європейської організації EAVE.

 

Кінотренінг був організований спільно Асоціацією кіноіндустрії України та Всеукраїнським благодійним фондом Ігоря Янковського «Ініціатива заради майбутнього» за підтримки Державного агентства України з питань кіно. Участь у тренінгу взяли більше 400 українських кіновиробників, продюсерів, дистрибуторів, директорів кінотеатрів, маркетологів. Головна мета такого масштабного заходу – поглиблення знань учасників про міжнародний маркетинг, продаж, дистрибуцію та використання інноваційних стратегій у кіноіндустрії.

 

Основними темами тренінгу стали:

  • маркетинг b2b та b2c
  • маркетинг онлайн
  • робота з фестивалями та публічністю
  • робота з агентами продажу
  • вибір між класичними та альтернативними методами дистрибуції

Перед широкою аудиторією українських кіновиробників виступили експерти з чотирьох країн світу Гудрун Бурі (PR Factory, Бельгія), Віржині Девеза (Alpha Violet, Франція), Джоанна Солецька (Alhapanda, Польща), Альваро Вега (Doblesentido, Іспанія).

 

«Ми в EAVE надзвичайно раді організувати тренінг «EAVE on Demand» в Україні, який є першим кроком нашої співпраці, з подальшою перспективою відкрити нові можливості спільного виробництва та зробити українських виробників кіно частиною нашої професійної мережі EAVE. Це здається логічним кроком прямо зараз, коли український парламент нещодавно прийняв новий закон про підтримку української кінематографії.» - вважає програмний менеджер EAVE Сату Ело.

 

Засновники Асоціації Кіноіндустрії України позитивно оцінюють перший досвід організації масштабного навчального заходу для професіоналів у галузі кіно за участі закордонних експертів і обіцяють на цьому не зупинятися.

 

«Тренінг від EAVE став одним з перших кроків української кіноіндустрії до її інтеграції в європейське суспільство. Ми плануємо надалі організовувати подібні заходи, що дозволять поглибити зв'язок з міжнародною кіноіндустрією», - підкреслив Голова Асоціації Кіноіндустрії України Володимир Яценко.

 

Також схвально оцінив співробітництво з АКУ та EAVE засновник Благодійного фонду «Ініціатива заради майбутнього»  Ігор Янковський.

 

«Благодійний фонд, який я заснував, протягом останніх 5 років підтримує український кінематограф. За цей час ми допомогли величезній кількості режисерів представити свої фільми на великих міжнародних кінофестивалях: в Каннах, Берліні, Карлових Варах, Локарно, Таллінні. провели Дні українського кіно в Німеччині, Франції, Великобританії, Італії, Угорщині. Також ми видавали гранти на навчання закордоном кільком українським режисерам. Асоціація кіноіндустрії України запропонувала новий освітній формат - привозити в Україну міжнародних експертів, які будуть розповідати про останні тенденції в світовій кіноіндустрії, познайомлять з інноваційними технологіями в просуванні кіно. Ми підтримали цю ідею, адже вона дозволяє навчити значно більшу кількість кінематографістів, і сподіваємося зробити такі зустрічі регулярними», - зазначив бізнесмен і меценат Ігор Янковський.

 

У підвищенні кваліфікації українських кінематографістів зацікавлене і Держкіно України. Голова Агентства Пилип Іллєнко зазначив: «Держкіно і надалі буде підтримувати подібні ініціативи, бо українське кіно зараз потребує саме компетенції у способах промоції та дистрибуції.  Ми також будемо привозити ще більше спікерів з інших країн, для того, щоб охопити знання про сучасну кіноіндустрію як в локальних, так і в глобальних проявах».

 

Пізно ввечері після закінчення виступу останнього експерта представники кіноіндустрії підходили до організаторів і дякували за проведення корисного заходу. Багато з них ще під час лекцій викладали у соціальні мережі фото з найбільш цікавих слайдів презентацій й ділилися з колегами враженнями від почутого.

 

==========================================================

 

EAVE (Європейський Аудіовізуальний Бізнес) є провідною організацією в галузі підготовки, розвитку та організації мережі для кіновиробників у Європі. Тренінг з маркетингу та дистрибуції кіно є однією з передових навчальних програм інституції.  У ньому об'єднаний значний досвід, який EAVE має на міжнародному ринку та налагодженні мереж з індивідуальним підходом для індустрії в Україні.

 

Унікальний метод проведення тренінгів, що розроблений компанією ще у 1988 році, поєднує в собі підготовку, розвиток, створення мережі та знаходження реальних можливостей для бізнесу. Він передбачає професійний розвиток учасників, шляхом розробки реальних кінопроектів та підключення виробників до міжнародного ринку. Основні цілі такої підготовки - забезпечити розвиток професійних можливостей регіону та залучати виробників з різних регіонів світу до спільного кіновиробництва. Унікальна міжнародна мережа EAVE нараховує близько 2000 виробників та ключових представників кіноіндустрії (спонсорів, торговельних агентів, дистрибуторів тощо). 

 

За додатковою інформацією прохання звертатися на офіційну сторінку Асоціації кіноіндустрії України або 0671499128 Іванна Хіцінська.

 

Фотоархів: https://fex.net/#!264670617366

 

ЕКСПЕРТИ

Альваро Вега/Alvaro Vega (Doblesentido)

 

Альваро Вега - це висококваліфікований фахівець із просування фільмів. Отримавши ступінь маркетингу, реклами та PR, він протягом п'яти років (2007-2012 рр.) керував маркетингом та рекламною діяльністю у Vértigo Films, одному з головних іспанських дистриб'юторів, що зараз перебуває під структурою Wild Bunch. У цей час він спромотував понад 60 фільмів, від блокбастерів до незалежного кіно. Наразі Альваро розвиває свою діяльність в якості генерального директора та засновника DobleSentido, свого власного агентства з маркетингу, комунікації, подій та тренінгів, що спеціалізуються на кіно.

 

Віржині Девеза/Virginie Devesa (Alpha Violet)

 

Віржині вивчала мови та комунікації в Ліоні. Отримала стипендію для вивчення фотографії та ділових комунікацій у США. Навчалася як в Кентуккі (WKU), так і в Сіетлі (UW). Перший досвід у кіно отримала в Києві. Вірджинія була частиною команди, яка організувала кінофестиваль «Молодість». Після повернення до Франції,  була найнята в Celluloid Dreams, де працювала 3 роки. Вона вивчала виробництво кінофільмів у CFPF у Парижі та почала працювати на Urban Distribtion на посаді начальника відділу продажів. Досвід дозволив їй створити власну компанію Alpha Violet, що займається рекламою та дистрибуцією фільмів.

 

Йоанна Солецька/Joanna Solecka (Alphapanda)

 

Йоанна успішно просувала численні фільми на найбільш престижні фестивалі A класу, а також провела дві кампанії "Оскар" для номінантів  "Кролик а ля Берлін" (Rabbit a la Berlin) та "Джоанна" (Joanna).  Вона принесла в Alphapanda свій досвід у міжнародному PR і очолює польську філію компанії, яка охоплює східноєвропейський ринок.

 

Гудрун Бурі/Gudrun Burie (PR Factory)

 

Гудрун Бурі почала свою кар'єру в  Belga Films, де працювала над такими проектами як Memento, Requiem for Dream, Sexy Beast та American Pie. Опісля нетривалої роботи в Paradiso Films менеджером з маркетингу та комунікації, вона заявила себе як успішний незалежний консультант з маркетингу та реклами та займає таку позицію вже більше 10 років. Разом з Барбарою Ван Ломбек і Марі-Франсе Дюпань створила PR Factory, та співпрацює з такими компаніями як Films Distribution, eOne, Le Pacte, Pictures Dept.

Офіційна інформація

Будинок кіно На його чотирьох поверхах розташувалися три кінозали:

Ресторан, бар і кафе у Будинку кіно Ресторан, бар і кафе у Будинку кіно – ідеальні місця для проведення банкетів, фуршетів, приймань.

Київ, Будинок кіно, оренда