f y
Національна спілка кінематографістів України

Новини

StarLightMedia подала до Кіберполіції першу заяву про кримінальне провадження проти провайдера-пірата

20.09.2017

В кінці серпня 2017 року медіагрупа StarLightMedia подала першу заяву до Кіберполіції з метою відкрити кримінальне провадження проти провайдера-пірата, інформує «Детектор медіа».

Про таке 18 вересня 2017 року під час круглого столу «Боротьба з піратством в Україні: що зроблено – що робити?» в рамках Kyiv Media Week повідомив комерційний директор StarLight Digital Микола Фаєнгольд. Назву провайдера медіаменеджер не розголошує.

Микола Фаєнгольд розповів, що ініціювання кримінальної справи – це лише один із заходів у системі боротьби з піратами, яку прагне вибудувати група.

Зокрема, розглядаючи бізнес піратів, StarLightMedia визначає три їхні задачі:

  • створити максимальну кількість місць контакту користувача з аудиторією. Це може бути готовий відеохостинг (наприклад, YouTube, соціальні мережі тощо), або ж входження в зручний для користувачів магазин мобільних додатків;
  • залучити максимальну кількість користувачів;
  • максимально монетизувати цю аудиторію. Є дві моделі монетизації піратського бізнесу: рекламна і прямі платежі від користувачів.

Задача правовласника – зробити так, щоб кожен із цих пунктів був максимально складний для піратів.

«Найпопулярніші відеохостинги в Україні – це YouTube, Facebook і до недавнього часу – “ВКонтакте”, “Однокласcники”, Mail.ru. Щоб заблокувати там контент, який незаконно використовує пірат, правовласнику потрібно заповнити спеціальну форму. За всю історію Центру моніторингу контенту StarLightMedia (з 2013 року. – ДМ) в YouTube і Facebook ми заблокували 341 тис. відео, у “ВКонтакте” – 6,5 тис., в “Однокласcниках” і Mail.ru – 16 тис. Щоб заблокувати свій контент в AppStore і Google Play, потрібно також скористатися спеціальними посиланнями. В AppStore ми видалили вісім додатків, в Google Play – 16. Крім того, коли ми почали чистити AppStore і Google Play, пірати зрозуміли, що ми дійдемо й до Smart TV. Smart TV ми постійно моніторимо і там у нас було лише одне видалення додатку», – навів статистику Микола Фаєнгольд.

Також він розповів, що група щотижня моніторить кожну з перелічених вище систем, а KPI залучених у боротьбу з піратством співробітників медіагрупи визначаються не за кількість видалених посилань, а за їхню відсутність.

Також StarLightMedia заблокувала 22131 випадок пошукової видачі розміщеного піратами контенту медіагрупи в Google.

«Щодо перешкоджання піратам монетизувати їхню аудиторію, то ми діємо в двох напрямках. По-перше, щомісяця викладаємо на blacklists.org.ua перелік сайтів, до яких у нас є претензії, з метою інформувати рекламодавців. На даний момент ми повідомляємо про претензії до 146 сайтів із 539, які представлені в загальному переліку. По-друге, 2,5 місяці тому ми почали використовувати внутрішні правила Visa і MasterCard, згідно яких ці платіжні системи забороняють використовувати себе для піратства. За цей час ми подали до них 12 заяв, з них у шести випадках наш контент видалили, в одному сайт-порушник знаходився на території України і ми з ним домовилися, і ще п’ять – на розгляді», – підсумував Микола Фаєнгольд.

Світлина Kyiv Media Week

Галина Петренко, «Детектор медіа», 19 вересня 2017 року

22 травня, середа, Малий зал Рада ветеранів НСКУ «Шлях до творчих вершин» Вітання ювілярів

21 травня, вівторок, Синій зал ВЕЧІР ПАМ’ЯТІ «ОЛЕКСАНДР АСКОЛЬДОВ. НЕВІДОМЕ…»

20 травня, понеділок, Синій зал НАШ ІЛЮЗІОН