Кампанія з просування українського фільму на «Оскар» може коштувати від 70 тисяч доларів
03.09.2017
Валентин Васянович, автор стрічки «Рівень чорного», яка стала претендентом від України на цьогорічну премію «Оскар», сподівається на допомогу Держкіно та Фонду Ігоря Янковського в проведенні промо-кампанії фільму в США, інформує «Детектор медіа».
Сама кампанія з просування українського фільму на «Оскар» може коштувати від $70 тис.
Про таке повідомили 29 серпня 2017 року на прес-конференції з нагоди оголошення кандидата від України на «Оскар». Автор фільму «Рівень чорного» Валентин Васянович зазначив, що тепер його чекає тривала робота з просування стрічки в Сполучених Штатах Америки. За його словами, промо-кампанія коштуватиме від $70 до $200 тисяч.
По фінансову допомогу режисер планує звернутися до Державного агентства України з питань кіно та до Благодійного фонду Ігоря Янковського «Ініціатива заради майбутнього».
«Наскільки я знаю, промо-кампанія коштує від $70 до $200 тисяч. Ясна річ, що в першу чергу будемо просити про допомогу в Держкіно. Я розумію, що, можливо, нам допоможуть, але не в повному розмірі, це нормально. Також ми звернемося до Фонду Янковського, який активно допомагає українським режисерам бути присутніми на кінофестивалях по всьому світу», – сказав Валентин Васянович.
Режисер сподівається і на підтримку компанії Arthouse Traffic, що є дистриб'ютором національного прокату фільму «Рівень чорного»: «Завдяки Держкіно наш фільм буде представлено у вересні на фестивалі у Торонто, я покладаю великі надії, що Денис Іванов (Arthouse Traffic) знайде там дистриб'ютора та сейлз-агента, що буде корисно для фільму».
Валентин Васянович також додав, що в Україні є лише один режисер – Роман Бондарчук – який проводив таку промо-кампанію в США, її бюджет тоді склав $30 тис. (минулого року претендентом від України на «Оскар» стала документальна стрічка Романа Бондарчука «Українські шерифи», яка, втім, не ввійшла в шорт-лист премії).
Голова Держкіно Пилип Іллєнко, у свою чергу, пообіцяв підтримати стрічку «Рівень чорного» – фінансово, організаційно та інформаційно.
«Ми вивчали досвід інших країн з проведення такої промо-кампанії, зокрема наших грузинських колег. Дійсно, їхній досвід показує, що мінімально ефективна кампанія має коштувати мінімум $70 тисяч. Звісно, Держкіно не зможе виділити такі кошти, це забагато для нас. Але я впевнений, що в Україні є меценати, які також зможуть підтримати цей проект. Хто це буде – дізнаємося найближчим часом», – сказав він.
«Детектор медіа», 29 серпня 2017 року