f y
Національна спілка кінематографістів України

Новини

Майстер-класи 8-го ОМКФ: Крістіан Петцольд, Ненсі Бішоп, Річард Кук та Шані Кляйн

21.07.2017

20 липня 2017 року в рамках Літньої кіношколи 8-го Одеського МКФ майстер-класи провели режисер Крістіан Петцольд, кастинг-директор Ненсі Бішоп, засновника агентства The Lisa Richards Річард Кук та акторка Шані Кляйн. Подаємо тези їх виступів, підготовлені пресовою службою ОМКФ.

Крістіан Петцольд, німецький режисер, голова журі Міжнародної конкурсної програми:

«Сьогодні я не хочу говорити про себе, хочу говорити про кіно. Ми почнемо з декількох сцен фільмів. Це дві сцени, перша з фільму Франсуа Трюффо «Ніжна шкіра», 1964 року, друга – «Французький зв’язковий» Вільяма Фрідкіна, 1971 року».

Про фільм «Ніжна шкіра» Франсуа Трюффо: «Ми побачили сорок секунд цього фільму: старенький професор літератури спостерігає за жінкою, яка перевзувається за шторою, він бачить її оголені ноги і закохується. У своєму інтерв’ю через 20 років після прем’єри фільму Трюффо сказав, що ця сцена була дуже невдалою. Він довго показував ці ноги й лише п’ять секунд – обличчя чоловіка. У кіно має бути навпаки, це у рекламі завжди показують об’єкт: машини, смартфони. Кіно показує людей, які чогось хочуть. У цьому випадку головний – чоловік, а не жіночі ноги, а ми його втрачаємо. Я багато чому навчився завдяки цій помилці».

Про стрічку «Французькй зв’язковий» Вільяма Фрідкіна: «У  цій сцені погоні я бачу моральну ідею. Джин Хекман – полісмен, має поїхати в бідний район. Ви побачили людей, які просто живуть своїм життям і, раптом, починається стрілянина, Джина хочуть вбити. Його в кадрі показують через приціл, з позиції снайпера – це моральна позиція камери. На той час не було жодної ліпшої сцени погоні. Але їм це вдалось через те, що вони мали ідею, справа не лише в навичках. Сенс полягає в тому, що вбивця входить у наше звичайне життя, але, в той самий час, у нас є співчуття до нього. Режисер думав не про ефекти, а про моральність».

Ненсі Бішоп, кастинг-директор, продюсер, режисер, номінант на премію «Еммі»:

«Ви маєте думати про те, яких ролей ви прагнете, в яких уже задіяні. Відбирати слід ті фото, які будуть просувати вас у цьому напрямку. Архетипи – це різні ролі, на які проводиться кастинг. Подумайте, яку роль ви хочете і до якого архетипу належить це фото (злочинець, історичний персонаж, молодіжний образ тощо)».

«Резюме – це не просто перелік того, чим ви коли-небудь займалися. Не пишіть про всі свої зйомки, виділяйте головне. Якщо у вашого фільму добрий режисер – напишіть про це, якщо з вами грали знамениті актори – зробіть акцент на цьому, якщо є особливо успішна роль – поставте її першою».

«У вас май бути власний веб-сайт. Де ви робите покупки? Я, наприклад, в Інтернеті. Агентська мережа тут не дуже розвинута, тому переконайтесь, що вас можна знайти у Google».

Річард Кук, засновник агентства The Lisa Richards:

«Обов’язково зробіть відеопрезентацію англійською мовою. Вона повинна містити ім’я, місіце проживання, досвід, навички. Якщо ви не знаєте англійської, кастинг-директор все одно помітить ваш талант, на будь-якій мові. Для відео не обов’язково використовувати професійну апаратуру, достатньо смартфона».

Шані Кляйн, ізраїльска акторка:

«Зараз, коли мені 32, я зрозуміла, що ніколи не думала про те, чим хочу займатись. Завжди знала, що це акторство. Я служила в армії, це є обов’язковим, після чого батько спитав, що я хочу робити далі. Я відповіла, що хочу бути акторкою, а він лише засміявся. Після першої прем’єри батько прийшов і сказав, що я зробила правильний вибір і знаходжусь на своєму місці».

«Якщо ви чуєте багато відмов, критики – це нормально. Просто намагайтесь постійно змінюватись, не стійте на місці. Також раджу бути більш обачними, коли йдете на кастинги. Адже вас можуть заблокувати й віднести лише до однієї категорії. Не бійтеся мати та висловлювати власну думку».

За офіційною інформацією

Будинок кіно На його чотирьох поверхах розташувалися три кінозали:

Ресторан, бар і кафе у Будинку кіно Ресторан, бар і кафе у Будинку кіно – ідеальні місця для проведення банкетів, фуршетів, приймань.

Київ, Будинок кіно, оренда