f y
Національна спілка кінематографістів України

Новини

Представлено результати дослідження про місце кіно в житті українців

18.07.2017

Дослідження Mastercard з'ясували, яким видам дозвілля надають перевагу українці і яке місце в їхньому житті займає кінематограф. Їх результати були представлені на 8-му Одеському МКФ.

Компанія вивчила емоції та дозвілля українців в опитуванні «Безцінні емоції», а також ставлення європейців до кіно у дослідженні «Кіно та міста» (Cinema & the Cities).

Кіно входить у топ-3 улюблених види дозвілля жителів України і Європи загалом. Пріоритети розподілилися так: на першому місці — подорожі, на другому — відвідування кафе та ресторанів, на третьому — перегляд кіно. Кіно надихає — на подорожі, нову активність і шопінг.

Понад 68% українців відвідують кінотеатри (71% жінок і 65% чоловіків). Більшість жителів європейських міст (70%) охочіше ходять в кіно, ніж дивляться фільми вдома. Більшість (44%) відвідують кінотеатри раз на місяць. Найчастіше роблять це з коханими (48%), рідше — з друзями (26%), з сім'єю (18%) або наодинці (8%).

Жителі Європи ходять у кіно, аби посміятись, здивуватись і помріяти. Схожі уподобання і в українців — вони ходять до кінотеатру, щоб посміятися (66%), помріяти (57%) і подумати (54%). Не дивно, що за результатами дослідження незаперечним лідером серед улюблених жанрів європейців стала комедія.

Сила кіно не обмежується лише емоціями. Більшість європейців (57%) відзначили, що переглянуті фільми вплинули на їхній вибір наступного місця для подорожі, а 52% завдяки кіно спробували себе в чомусь новому.

Дослідження також вивчило, яким європейці бачать кіноперегляд за 10 років. Більшість (64%) переконані, що будуть дивитися кіно в мультиплексах зі спецефектами і hi-tech кріслами, а 32% респондентів планують дивитися кіно вдома у VR-окулярах.

«У Mastercard ми не лише створюємо технології для простих і зручних платежів, але і відкриваємо картодержателям світ безцінних вражень — завдяки партнерству зі знаковими заходами у сфері спорту, музики і кіно. Уже кілька років Mastercard — офіційний партнер таких знакових кіноподій Європи як Каннський, Венеціанський кінофестивалі та Берліналє. І ми дуже раді, що з цього року підтримуємо найбільш очікувану кіноподію в Україні — Одеський міжнародний кінофестиваль», — зазначила Наталія Байдала, маркетинг-директор Mastercard в Україні, Грузії, Молдові та країнах Центральної Азії.

У рамках партнерства з ОМКФ Mastercard пропонує знижку обсягом 15% на покупку квитків на фестиваль платіжною карткою Mastercard з 13 по 22 липня 2017 року в касах і онлайн, у розділі «Купити квиток» на офіційному сайті ОМКФ.

Крім того, з 15 до 19 липня 2017 року у рамках програми фестивалю Mastercard подарує гостям сюрпризи — кожному, хто зробить покупку безконтактною карткою Mastercard у вендинговому апараті на території фестивалю.

Про дослідження «Безцінні емоції». Дослідження було здійснено компанією CoolTool на замовлення Mastercard та охопило 1000 респондентів віком від 18 до 65 років з усієї України. Воно виявило емоції, які найчастіше відчувають українці, та дослідило основні фактори, що впливають на щастя жителів України.

Про дослідження «Кіно та міста» (Cinema & the Cities). Дослідження було здійснено компанією Mastercard та охопило 2125 респондентів, жителів міст Берлін, Стамбул, Лондон, Мадрид, Москва, Париж та Рим.

За інформацією ОМКФ

ЦИРК-ТЕАТР “НУР” ПРОГРАМА ПІД НАЗВОЮ “МИРУ ТОБІ, УКРАЇНО!” 2019-09-27

Будинок кіно НСКУ. Оренда Червоного залу. Червоний зал - 670 місць генеральний менеджер Олена Лебедь 067 329 08 05

ОРЕНДА ОФІСНИХ ПРИМІЩЕНЬ БУДИНКУ КІНО НСКУ ПЕРЕЛІК ОФІСНИХ ПРИМІЩЕНЬ БУДИНКУ КІНО НСКУ