f y
Національна спілка кінематографістів України

Новини

Що таке вебізод та як працювати з його фішками: ТОП-5 порад від Вікторії Шульженко

14.05.2017

27 квітня 2017 року у рамках освітньої частини фестивалю «Де кіно» стартував перший майстер-клас «Що таке вебізоди? Структура і відмінності від інших типів відео в Інтернеті», повідомляє офіційний сайт фестивалю.

Із новим та стрімко набуваючим популярності веб-явищем присутніх знайомила Вікторія Шульженко, член журі в номінації «Вебізод», генеральний продюсер телеканалу «ТЕТ» та український влогер.

Подаємо ТОП-5 порад Вікторії Шульженко.

1. Вебізод – це повноцінний міні-фільм для Інтернету з оптимальною тривалістю до 7 хвилин, який по формату може бути як доповненням до сюжетної лінії існуючої оффлайн-історії, так і самостійним веб-продуктом. Використовує всі ті ж структурні елементи, що притаманні будь-яким іншим кінопродуктам.

2. Найголовніше – це тривалість. Лаконічність, на жаль, чи на щастя, близька родичка таланту й успіху. Тож врахуйте що, хронометраж вашого відео, в залежності від платформи, має бути до 8-10 хвилин, а у випадку розміщення на Facebook, то й взагалі до 3 хв.

3. Вибуховий старт. Увагу глядача потрібно завоювати за перші 10 секунд вашого ролика, якщо цього не станеться, то вже ні оптимальна тривалість, ні навіть яскравий сюжет вас не врятують.

4. Розраховуючи використати вебізод як додаткове онлайн-промо для збільшення популярності основного продукту, зважте, що контакт буде відбуватися вже зокрема з тією аудиторією, яка може не знати тебе оффлайн. Якщо після запуску вебізоду, ваша історія не вражає кількістю переглядів – це стовідсотково вказує на помилки, виправляти які потрібно до тих пір, поки перегляди не підуть в гору.

5. Фішка вебізоду, як і будь-якого іншого діджитал-контенту – отримати доступ до додаткової аудиторії. Тому, якщо Ви вже підкорили достатню кількість власної ЦА, не обмежуйтеся лише нею. Рано чи пізно кожна історія може приїстися навіть суперлояльному глядачеві.

«Де кіно», 28 квітня 2017 року