f y
Національна спілка кінематографістів України

Новини

«Інфоголік» став одним із лідерів вікенду у вітчизняному кінопрокаті

07.03.2017

Українська стрічка «Інфоголік» Валентина Шпакова і Владислава Климчука, яка стартувала в українському прокаті 2 березня 2017 року, стала одним із лідерів вікенду.

За 5 днів (враховуючи допрем’єрний показ, який відбувся 1 березня) фільм зібрав 1 млн. 836 тис. 440 грн. Подивитися українську романтичну комедію в різних містах України прийшов 23 881 глядач.

«Ми очікували на активну реакцію публіки, разом із нашим прокатником («Кінокомпанією ММД») планували, що зберемо понад мільйон за перший вікенд, але цифри навіть перевершили наші очікування. Дякую всім глядачам і кінотеатрам, що нас підтримали та ще підтримають!» – відзначив директор телеканалу НЛО TV Іван Букрєєв.

У центрі сюжету «Інфоголіка» – успішний інвест-менеджер Максим (Євген Янович), котрий не уявляє свого життя без інформації! Він постійно «залипає» у гаджетах і моніторить новини. Це допомагає хлопцеві у кар’єрі, але абсолютно відволікає від реальності. Макс не помічає нічого навколо – навіть того, що його дружина Маша (Олена Борозенець) вагітна! Але раптом для головного героя все стає з ніг на голову – всі новини, які він читає, починають справджуватися в його власному житті. І це неабияк шкодить усім навколо – дістається навіть найкращому другу Макса Сєні (Олег Маслюк).

Фільм знято на замовлення телеканалу НЛО TV спільно з Idea Production, студією «Мамахохотала» та «Кінокомпанією ММД».

Більше про стрічку читайте тут>>>

За офіційною інформацією