f y
Національна спілка кінематографістів України

Статті

StarLightMedia оголосила переможців пітчингу форматів

31.03.2017

23 березня 2017 року медіагрупа StarLightMedia оголосила результати другого, фінального, туру пітчингу форматів телевізійних проектів, серіалів і художніх і телевізійних фільмів, інформує «Детектор медіа».

Другий тур пітчингу відбувся з 14 по 16 березня 2017 року.

У категорії «Серіали» перемогли 8 форматів з 37, які потрапили до другого туру, в категорії «Фільми» – 3 формати з 17, що вийшли до другого туру, а в категорії «ТБ-проекти» – 1 з 14.

Не пізніше 31 березня 2017 року StarLightMedia зв'яжеться з авторами ідей для обговорення деталей подальшої співпраці за проектами і виплати винагороди, встановленої правилами пітчингу.

Планується, що телевізійні проекти, серіали і художні та телевізійні фільми вироблятимуться для каналів групи, а також для подальшої дистрибуції в інших країнах.

Подаємо фінальні результати пітчингу форматів від StarLightMedia.

Серіали:

«Сакура» «Новий канал»
«Акваторія» «Новий канал»
«Спочатку» ICTV
«Шериф» ICTV
«Супер папа» StarLightMedia
«Терміново потрібен іноземець» StarLightMedia
«Бранці лісу» StarLightMedia
«Заміщення» StarLightMedia

Фільми:

«Велике місто вдень і вночі» «Новий канал»
«Тренер» StarLightMedia
«Гробокопачі» StarLightMedia

ТБ-проекти: «Дизайнери одягу» («Новий канал» / «СТБ»)

Медіагрупа StarLightMedia («СТБ», ICTV, «Новий канал», М1, М2, QTV) оголосила пітчинг форматів телевізійних проектів, серіалів, художніх і телевізійних фільмів у жовтні 2016 року.

Було встановлено, що переможці пітчингу зможуть отримати від 30 тис. грн. за ідею телеформату до 200 тис. грн. за розроблений телеформат, з подальшим підписанням контракту на розробку проекту і написання сценаріїв за додаткову винагороду на узгоджених з телегрупою умовах.

Також було визначено гонорари за сценарії телевізійних серіалів – від 50 тис. грн. до 125 тис. грн. за одну серію в залежності від жанру: драма та мелодрама коштують дешевше, ситком, комедія, детектив, трилер – дорожче.

Натомість за сценарій художнього прокатного фільму медіагрупа готова була заплатити до 500 тис. грн. в залежності від комерційного потенціалу і рівня готовності сценарію.

Крім того, медіагрупа обіцяла переможцям пітчингу 50% прибутку від кожного продажу формату телевізійного шоу, серіалу або фільму.

Телеканали групи «мають намір надавати підтримку в просуванні і дистрибуції всіх проектів, які потраплять на другий етап пітчингу, і мають право додатково брати на дистрибуцію формати, які не перемогли в пітчингу, на окремо узгоджених з учасниками умовах», – йшлося також в умовах конкурсу.

Критерії та етапи вибору переможців були визначені такі:

а. В ході першого, закритого етапу пітчингу журі відбирає заявки, керуючись такими критеріями: унікальність, актуальність, можливість реалізації, наявність форматних ознак. Перелік учасників, які пройшли у другий етап, повідомляється за допомогою розсилки такої інформації через електронну пошту.

b. Переможці визначаються після проведення другого, відкритого етапу пітчингу, в ході якого кожен учасник презентує свій проект в наступному форматі: 10 хвилин на презентацію проекту і 10 хвилин для запитань журі та обговорення. Дата відкритого конкурсу повідомляється за допомогою електронної пошти не пізніше, ніж за 10 днів до дати його проведення.

c. Визначення переможців другого етапу відноситься до компетенції журі, до якого входять представники топ-менеджменту кожної з компаній-засновників пітчингу (ТОВ «Міжнародна комерційна телерадіокомпанія» (ICTV), ТОВ «Новий канал», ПрАТ «Міжнародний Медіа Центр-СТБ», ТОВ «Старлайт Медіа»). При цьому, приймаючи рішення, журі керується творчим і комерційним потенціалом проекту, а саме: потенційно високою часткою перегляду і подальшою успішною дистрибуцією формату.

Результати першого туру пітчингу було оголошено 12 грудня 2016 року. Тоді журі відзначило такі проекти:



За інформацією «Детектора медіа»