f y
Національна спілка кінематографістів України

Статті

На червону доріжку — в піжамі: як Одеський кинофестиваль стрибнув з реальності в онлайн

11.01.2021

Культурна індустрія від пандемії коронавірусу постраждала не менше, ніж інші сфери.

Круто, якщо ти — Post Malone чи Drake, які можуть спокійно жити за роялті від стримінг-сервісів. Або ти — режисер, що знімає фільм для Netflix. Промокампанія твоєї стрічки розгортатиметься переважно в Інтернеті. Гроші на просування теж потрібні, але не такі великі. А як щодо музикантів, що поповнюють свої статки за рахунок гонорарів, чи кінотеатрів та театрів, для яких повна каса — питання виживання?

На сьомий місяць карантину відповідь на це питання знайшли у Великій Британії. Там створили фонд Culture Recovery Fund, що має на своєму рахунку півтора мільярди фунтів стерлінгів. Ці кошти підуть на підтримання культури — від кінотеатрів до незалежних гуртів. У США Сенат розглядає законопроєкт Save Our Stages. Якщо його ухвалять, незалежні концертні майданчики отримають 10 мільярдів доларів підтримки від держави.

Музичні концерти всередині ігор на кшталт Minecraft чи Fortnite або кінофестивалі через стримінг, як у Netflix, — така реальність культури в пандемічному 2020 році. Хоча деякі події все ж відбуваються в реальному житті із соціальною дистанцією та санітайзерами, більшість організаторів ідуть на терена Всесвітньої мережі, щоб не наражати людей на небезпеку.

Одеський міжнародний кінофестиваль (далі ОМКФ) — одна з масштабних подій, що перемістилася в онлайн уперше за свою історію.

УП.Життя поспілкувалося з генеральною продюсеркою Юлією Сінькевич про те, як адаптувати великий фестиваль для Інтернету в умовах пандемії коронавірусу.

Далі:

https://life.pravda.com.ua/projects/new-culture/2020/11/17/242957/