Усі свої: міжнародний конкурс «Молодості» й паралелі з українським кіно
26.09.2020

Критика/Column
Ігор Грабович
Цьогорічний міжнародний повнометражний конкурс «Молодості» мав чітку тематику — життя сучасних родин. Це дає змогу провести паралелі з українським кінематографом.
Міжнародний повнометражний конкурс «Молодості» завжди був цікавим і сам по собі, і як виклик для українського кіно. Ще років десять тому мало кому спадало на думку порівнювати фільми Міжнародного конкурсу фестивалю та українські стрічки, яких тоді було надзвичайно мало — фактично кожен вироблений повнометражний фільм був щасливим збігом обставин, тому до нього ставилися здебільшого поблажливо. Проте через десять років порівняння не просто спадають на думку — вони фактично є обов’язковими, адже йдеться про певний рівень — і самого українського кінематографа, і, що важливіше, повнометражних дебютів, які цілком можуть бути співставними із зарубіжними аналогами.
Далі: